Spotřebitelská soutěž a jak (s)právně nastavit její pravidla

Spotřebitelská soutěž a jak (s)právně nastavit její pravidla

V dnešním světe e-commerce představují spotřebitelské soutěže populární a účinný marketingový nástroj pro posílení značky a podporu prodejnosti výrobků a služeb. Prodejci pořádají na sociálních sítích různé akce a hry, aby nalákali nové zákazníky. Určitě nejednou se nám stalo, že jsme byli označeni v komentářích soutěžních příspěvků nebo jsme se spotřebitelské soutěže dokonce sami zúčastnili. Přestože již

Osobní překážky v práci na straně zaměstnanců s náhradou mzdy 2. část

Osobní překážky v práci na straně zaměstnanců s náhradou mzdy 2. část

V našem minulém příspěvku již nezbyl prostor věnovat dostatečnou pozornost důležitým osobním překážkám v práci na straně zaměstnanců, které nastávají v důsledku nutnosti doprovodit jejich rodinného příslušníka do zdravotnického zařízení k vyšetření nebo ošetření při náhlém onemocnění nebo úrazu a k předem stanovenému vyšetření, ošetření nebo léčení. Protože navíc i v těchto případech vzniká zaměstnancům za jistých okolností nárok

Některé jiné důležité osobní překážky v práci na straně zaměstnanců s náhradou mzdy 1. část

Některé jiné důležité osobní překážky v práci na straně zaměstnanců s náhradou mzdy 1. část

Nejeden zaměstnavatel si již musel položit otázku, za jakých podmínek je povinen umožnit svým zaměstnancům, aby doprovodili rodinného příslušníka do zdravotnického zařízení nebo aby sami zaměstnanci navštívili v pracovní době lékaře. Hned vzápětí pak bývá potřeba vyřešit i problematiku toho, za jakých okolností v těchto situacích vzniká zaměstnancům i nárok na náhradu mzdy. Uvedené bude stručně shrnuto

GDPR – mýtus o prioritě souhlasu se zpracováním osobních údajů

GDPR – mýtus o prioritě souhlasu se zpracováním osobních údajů

Už uplynul téměř měsíc ode dne nabytí účinnosti evropského nařízení o ochraně osobních údajů (známý pod zkratkou GDPR), jehož hlavním posláním je ochrana osobních údajů fyzických osob v Evropské unii. Podle odhadů se doposud na tuto novou právní regulaci připravilo pouze 15-20 % českých podnikatelů, což je poměrně znepokojující fakt s ohledem na možné sankce